27 Haziran 2015

Neden Biz?

Neden Açlık Terapisi?
Dr. Dautov’un kliniğinde başlıca tedavi yöntemi radikal açlık terapisidir. Bu yöntemde 19 gün boyunca hastalar sadece su tüketerek hayatlarına devam ederler. Terapi süreci içinde başka hiçbir şey tüketilmez. Vücudu çeşit çeşit yiyeceklerden dolayısıyla çeşitli toksiklerden uzak tutarak, vücudun öz savunma mekanizmasının hastalıklı bölgelerde yoğunlaşması sağlanır ve bu yolla bir çok kronik hastalık tedavi edilir. Terapi sayesinde bütün metabolizma çok daha aktif ve sorunsuz çalışmaya başlar, bu sürede de yeni toksinler eklenmediği için yıllardır biriken toksinler vücuttan uzaklaştırılır. Sanılanın aksine terapide vücut direnci düşmez, bilakis sistemler daha düzenli çalıştığından hasta kendini daha zinde ve psikolojik olarak daha rahat hisseder. Fizyolojinin stresten arınması bunda en büyük etkendir. Bu doğrultuda diyebiliriz ki, açlık terapisi en başta güçlü bir antidepresandır. Birçok hastalığın temelinde stresin olduğunu biliyoruz, açlık terapisi her şeyden önce bir önleyici tıp uygulamasıdır.
Günümüzde en çok telaffuz edilen hastalık sebeplerinden biride fazla kilo ve yağlanma. Açlık terapisi esnasında uygulanan dengeli perhiz, düzenli olarak kilo kaybetmenin de ilk basamağıdır. Hastadan hastaya değişmekle birlikte terapi boyunca her hasta günde ortalama bir kilogram kaybeder.
!!!Unutmayın 1 kilogram fazladan yağ organizma da 300 km fazladan kılcal damar ağı demektir, bu fazla yağın tüm vücuda kan pompalamakla görevli kalbi ne kadar yorduğunu anlamak için alim olmaya gerek var mı?
Aç kalmak sadece bizi bedensel yönden etkilemez, aynı anda duyu organlarımızı da etkiler. 33 yıllık geçmişimizde gördüğümüz, hastalar açlığın ilk haftasından itibaren daha iyi duyduklarını ve daha iyi koku aldıklarını söylerler. Terapimiz kapsamındaki diğer metotlarla birleştiğinde 19. günün sonunda hasta bambaşka biri olarak kliniğimizden ayrılır. Beyni ile bedenini kontrol etmeyi öğrenir, iradesi çok daha güçlüdür artık. Bu başta sigara ve alkol olmak üzere zararlı alışkanlıklarımızdan kurtulmak için atılmış en büyük adımdır aynı zamanda.
Neden aç kaldığımızda daha iyi hissederiz?
Çünkü ne kadar dikkat etsek de kötü besleniyoruz. Bu çoğu zaman elimizde olmayan sebeplerden kaynaklanıyor. Yediğimiz yiyecekler, içtiğimiz su zehir ve toksik maddelerle dolu. Bunun dışında çalışma hayatının stresi, çevredeki radyasyon ruhumuzu yoruyor. Hepsi bir yana soluduğumuz hava bile zehirli. Vücuda giren her maddeyi vücudun savunma sistemi kontrol eder, vücut onları ondan sonra yapıya katar veyahut enerjiye çevirir ve kullanır. Yıllarca vücudu maruz bıraktığımız bu muamele savunma sistemini yorar, savunma sistemi düzgün çalışmadığında ise toksinler vücuda girer. Dokulara ve hücrelere yerleşir, depolanır. Her gün toksinlerin yenisi geldiğinden vücut artık depolananlarla ilgilenemez. Ve hastalıklar bu süreçte bizi ya yakalamış olur ya da çoktan aday olmuş oluruz. Aç kaldığımızda ise vücuda yeni toksinlerin gelmemesi ile birlikte bağışıklık sistemimiz depolanan toksinlere yönelir ve vücuttan toksinleri kovar. Metabolizmamız düzenli hale gelir, hastalıklara karşı direncimiz artar ve yaşlanma süreci yavaşlar.
!!!Dr. Dautov size genç kalmanın sırrını veriyor.
Bunlar neden oluyor?
Organizma ürettiği enerjinin çoğunu tüketilen besin maddelerinin sindirimi için harcıyor. Aşırı yemek tükettiğimizde az hareket ettiğimizde ve stres içinde olduğumuzda fazla toksinleri dışarı atmak için bünyemize hiç bir şans vermiyoruz. Vücut bunun için ne zaman ne enerji bulabiliyor. Aç kalarak ise, vücudumuz bütün enerjisini hücreleri arındırmak ve yağları yakmak için sarf edebilir. Böylece fazlalıklar tehlikesiz hale getirilir veya dışarıya atılır. Vücudumuzun kendi kendini iyileştirmesi doğal bir mekanizmadır ve bu mekanizma sayesinde birçok hastalığımıza derman bulabiliriz, çünkü bu hastalıkların çoğu zaten daha önce bahsettiğimiz zehirlerden kaynaklanır. Medikal tedaviye nazaran burada şikayetler bastırılmaz, aksine bunların nedenleri ortadan kaldırılır.
!!!Açlık terapisi hastalıkları bastırmaz,hastalıkların nedenlerini bularak,bu nedeni ortadan kaldırmak için çalışır.
Aç kaldığımız sürece vücudumuz bütün sağlık sorunlarıyla birden ve aynı anda savaşmaya başlar. Hasarların büyüklüğü ve vücudu ne derecede etkisi altına almış olduklarına bağlı olarak sonuçlar kimilerinde daha çabuk, kimilerinde daha yavaş elde edilse de, her zaman başarılıdır. Bir organımızın iyileşmesi diğer bütün organlarımızın işlevlerini de olumlu etkiler. Yani vücudumuz aslında aşırı akıllı bir sistemdir ve biz ona zaman ve olanak tanıdığımızda kendi sağlığı açısından her zaman en uygun çözümü kendiliğinden bularak tekrar dinç bir hale gelebilir.
Açlık terapisi kolayca uygulanabilen bir yöntemdir. Yetişkinlerde uygulanabileceği gibi çocuklarda da,sağlıklı insanlara uygulanabileceği gibi,medikal tedavi gören hastalara da uygulanabilmektedir. Terapi esnasında hastalar açlık hissetmez,yemek yeme dışında farklı şeyler düşünürler. Hareket etmek isterler,yaşamdan daha fazla zevk alırlar. Terapi süresince bizzat Dr. Dautov tarafından her gün en az 3 saatlik eğitim ve medikal bilinçlendirme semineri düzenlenir. Bu seminerlerde terapi sonrası nasıl yaşama devam edileceği detaylıca hastalara anlatılır. Bu sayede hastalar aile yaşantısını bozmadan,profesyonel iş hayatına devam ederek terapi sonrasını hayatını kolayca devam ettirebilirler.
Kliniğimizde açlık tedavisinin yanısıra yürüyüşler,geziler,müzikoterapi,psikoterapi gibi ruhu dinlendirici etkinlikler yapılmaktadır. Bunun yanısıra masaj,akupunktur,biorezonans, hidrokolon terapisi gibi fizyolojik terapilerde yapılır.
İnhalasyon,çamur terapisi ve su kürleri işinin uzmanı hemşireler eşliğinde uygulanır.
Dr. Dautov’un kliniği öncelikle bir alternatif tıp uygulama kliniği değildir,sadece ortodoks tıbbın yöntemlerinin yanısıra,tedavide insanın kendisini kullanmayı tercih eder. Kliniğimizde sadece sağlık çalışanları görev yapar. 24 saat doktorlar ve hemşirelerin kontrolü altında hastalarımız güvendedir. Bunun dışında son teknoloji ürünü ekipmanlar,ve laboratuvar ortamları çalışanlarımızın hizmetindedir.
!!!120 yıl yaşamanın sırrını veren Dr. Dautov herkesi kliniğimize davet ediyor. !

Genel , , ,
About ceyhun