21 Nisan 2017

Mehmet Serin

Mehmet Serin, yaklaşık 15 yıldır Tip-2 diyabet hastasıydı.  Hastalık teşhis edildiği günden beri Ortodoks tıbbın klasik tedavi yöntemleriyle bir ilerleme kaydedemediği gibi artık ilaçlar yetersiz kalmış, son yıllarda insülin ve ilaç tedavisi kombine edilmiş. 2017 yılının şubat ayında ise kan şekerinin yüksekliğinden dolayı tüm hastalık buketinin içine bir de diyabetik ayak sendromu eklenmiş. Henüz 40 lı yaşların başında ciddi komplikasyonlarla savaşmak zorunda kalmış, ayağından ise operasyon geçirmiş. Mehmet Bey bize başvurduğunda son derece umutsuzdu. Yine de başka çaresi olmadığından nisan grubunda eşi ve kendisi için yer ayırmamızı istedi. 2 nisan günü kliniğimize geldiler, 3 nisan günü ise yeni yaşamlarına yeni bir adım attılar. Günde 4 kere insülin ve 2 kere tablet alan hastamızın insülin dozunu ilk gün sabah ve akşam olmak üzere günde ikiye düşürdük. İkinci gün tableti tamamen bıraktırdık, insülini ise günde bire düşürdük. İlk gün kan şekeri 9.1 mmol/l olan hastamızın 2. Gün sonunda  6.2 mmol/l’e geriledi. Üçüncü günden itibaren ise hem tableti hem insülini tamamen kestik. Üçüncü günden son güne kadar bir daha 6’nın üzerine hiç çıkmadı. 20 nisan tarihinde hastamızı bir daha hastalanmamak üzere yolcu ettik.

Tedavide 10. Gün Röportaj

Tedavide 18. Gün Röportaj

İyileşen Ameliyat Yarası

1- Yara kapanmadığı için operasyon yapılmış.

2- İyileşemeyen yara klinikte 3. gününde bu seviyeye geldi.

3- Klinikte 19. günde iyileşen yara

Peki bunu nasıl yapıyoruz?

Mehmet bey 35 yılda tedavi ettiğimiz 25.000 i aşkın hastadan yalnızca biriydi. Bizim hedefimiz sizlerin yaşam tarzını değiştirmek. Emin olun birçok hastalığın yaratıcısı insandır. Siz de hayatınızı değiştirmeye var mısınız?

Bir sonraki hastamız neden siz olmayasınız? Yeni yaşamınızı beraber inşa etmek için sizi kliniğimize bekliyoruz.

Doktor Dautov Kliniği Çalışanları

Başarı Hikayeleri , , ,