15 Temmuz 2015

Kurallar,Uyarılar ve Öneriler

**Hipokalorik Diyetler ve Açlık Terapisinin İç Hastalıkları ve Sinir Sistemi Hastalıklarında Tedavi Aracı Olarak Kullanılması;

Hastalıkları önlemede ve tedavide yıllardır kullanılan,bu alanda hatırı sayılır bir yeri olan Hipokalorik diyet ve Açlık terapisi son yıllarda ilaç endüstrisinin başarısızlıkları tekrarlandıkça daha görünür ve önemsenir hale geldi.

Bugüne kadar ki deneyim gösteriyor ki Açlık terapisi ve hipokalorik diyetler birçok kronik iç hastalığın yanısıra(Astım,hipertansiyon,diyabet,iskemik kalp hastalıkları vs.) nöropsikiyatrik hastalıklarda da yüksek tedavi efekti veriyor.

Tabii bu alan henüz görece genç ve az duyulur olduğundan,bu metodun her uygulayıcısı kendi kuralları çerçevesinde tedavi uyguluyor.Dolayısıyla hangi hastalıklar tedavi edilebiliyor,hangileri kabul edilemiyor,hangisinde efekt alınıyor konusu tamamen bir karmaşa halini alıyor.Bu belirsizlik hastaların bu yöntemi uygulamaktan çekinmelerine ve haklı olarak ilaç terapilerine mahkum olmalarına ortam doğuruyor.

!!İLACA MAHKUM DEĞİLSİNİZ!

NEDEN BİZ?

İşte burada hastalarımıza şunu belirtmek istiyoruz.Dünyanın neresinde olursa olsun seçtiğiniz tedavi yöntemi hekimler tarafından uygulanıyor olmalıdır.Bu birinci basamak.

İkinci basamak ise,bu doktorun veya kliniğin kontrol mekanizmalarına karşı sorumlu olmasıdır.Bizim kliniğimiz Rusya Federasyonu Sağlık bakanlığına bağlıdır ve kontrolü altındadır.Ve kliniğimizde üniversite düzeyinde tıbbi eğitim almış personel ve doktorlar çalışır.

**Rusya Federasyonu Açlık Terapisi’nin devlet tarafından tescillendiği tek ülkedir.!

**Kliniğimiz bu metodu kontrol altında ve bakanlığa bağlı olarak uygulayan tek kliniktir.!

NEDEN KLİNİK ORTAMINDA UYGULANMALI?

Çünkü her tedavide olduğu gibi bu tedavide de efekt ve verimlilik hastadan hastaya değişir,uygulanan her şey kişiseldir.Bu nedenle uzman bir kadronun gözetimi altında olmalısınız.Tedavinin süresi,hastanın bağışıklık durumu,enerji balansı;protein,lipid,karbonhidrat,vitamin,mineral ve elektrolit dengesi;asit-baz dengesi,endokrin sistem dinamiği gibi faktörleri göz önünde bulunduran ve son tıbbi teknolojileri kullanarak tanı koyan uzman kadromuz kişiye özel çalışır.Dolayısıyla tedavide risk minimize edilir.

HANGİ HASTALIKLARDA BAŞARILIYIZ?

-Astım-Bronşit

-Tip-2 Diyabet

-Hipertoni-Hipertansiyon

-İskemik Kalp Hastalıkları

-Ateroskleroz

-Aşırı yağlanma-obezite

-Sedef Hastalığı

-Kronik Kolesistit

-Kronik Pankreatit

-Romatizmal Artrit

-Bechterew Hastalığı

-Nöropsikiyatrik Hastalıklar

-İnterfilite(Kadın ve Erkekte Kısırlık)

-Kronik Yorgunluk Sendromu

-İmmünodefisit Hastalıklar

HANGİ HASTALARI KLİNİĞİMİZE KABUL ETMİYORUZ?

-İltihaplı hastalıklar(2.ve 3.aşama)

-İleri Aşama Romatizmal Artrit